Back to bussiness...

... Eller i alla fall skolan ;)
Idag var det skola från 08:15 till 15:30. Det blev faktiskt inte så jobiigt som jag trodde, och det var roligt att träffa alla igen efter lovet :) Det ända lite skumma var att det var risgrynsgröt till lunch...
Efter skolan så kom jag på den logiska meningen "Greta... du gillar att shoppa, och jag vill shoppa idag... ska vi shoppa idag?" haha :P så efter skolan åkte hon, jag och Alva till Kista galleria. Det var roligt. Greta köpte en tröja från new yorker och för mig blev det en brun liten väska från Indiska att ha mobilen och sånt i och en stor stickad tröja från Monki. Jag är jättenöjd med båda köpen! :)

En sak blir jag så himla arg på. I vissa klasser är det vissa som inte låter andra ha andra åsikter. Okej, det är till och med jättevanligt. Det är så hemskt. Om till exempel det populära gänget säger på klassrådet: Vi vill åka till Gröna Lund!!! Och sen kommer en lite mindre populär och säger att de tycker det skulle vara roligt att göra något annat och att de ska lyssna på alla, då säger så ofta det populära gänget: NEEEEJ OFTAA inegn annan vill det så du kan hålla käften! Vad händer då? Den mindre populära kanske inte orkar stå emot allt detta, och det resulterar i att den personen slutar lämmna åsikter på klassråden och blir en tyst åsiktslös person.
Ska det behöva vara såhär?! Detta handlar inte om mig men jag vet många andra som har det liknande. Usch, jag blir så arg!

Nu får ni sova gott och sen är det freedag imorgon :D i och för sig, de flesta av er har väl lov tills på måndag, men... jaja ;) <3

Kommentarer
Postat av: Señorita Louisa

Usch, sådant gör mig jättearg också! Jag är ordförande i klassråden xD (typiskt mig) så alla får prata ;) pussss

2010-01-08 @ 10:35:01
Postat av: Allesabeth

Vi e coola som är i skolan när andra ligger livlösa i sängen och slösar bort sitt liv:D

2010-01-08 @ 15:57:26
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0