:[

Jag har ett problem. Jag lovar alltid för mycket. Jag säger att det ska jag göra, det ska jag göra, det fixar jag. Till slut är det tre saker på samma gång och det slutar i kaos och jobbigt för alla inblandade. Det är så jobbigt. Nu är t.ex Gruffet i Chiozza och Batseba på samma gång. Båda vill jag göra såhär mycket och behöver göra såhär mycket. Det blir så svårt :/ :(

Jag är inte så deppig som det verkar, men lite... Imorgon ska jag följa med Louise när hon tar kortisonspruta. Jag missar musiken. Skulle någon vilja vara min ängel och säga till Östen att jag kammer sent/inte kommer? Den personen är värd minst en puss (skulle gjort det själv, men lovade för mycket och tappade bort det bland alla andra saker jag behöver göra...). <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0