Fit lady.

Tog uttrycket från Loppan. Hope you don't mind, men det är så bra ;)

Igår gick jag upp jättetidigt för att åka till Greta för att därifrån åka med henne till Skanskahallen, gymmet på hennes pappas arbetsplats. Det var roligt där. Vi var allt som allt där i två timmar. Det hade massa fina nya träningsredskap och vi gjorde mest konditionsgrejer. Man kunde ställa in olika "banor" att "springa runt" på displayen till träningsredskapen, och det fanns en när man kunde springa upp för Kilimanjaro, typ. Haha :P
Efteråt hade jag och greta mini-spa i omklädningsrummet med hårimpackning och bastu. <3

När vi kom hem till Greta vid tolvtiden spelade vi The Sims 3. Det var roligt, tills Gretas lillebror med hans små kompisar kom in och började kasta gosedjur på oss och stänga av datorn innan vi hann spara...
Jag stannade kvar hos Greta ända till middagstid då de skulle på middag hos några i hennes mammas och min mammas kör. Jag följde med. Det var trevligt där, vi åt lax och tittade på föräldrafällan med de små barnen ;)

Inatt kom Louise hem. Jag hade många planer (som sagt) på att komma och hälsa på henne litt i natten, men av flera anledningar så blev det inte av. Saknar dig <3 :(

Nu idag har jag och greta (jag sov över där) sett en inte så bra komedi och sen skulle de åka till Nacka så jag åkte hem. Nu sitter jag hemma och tänker. Louise, kolla din facebook. Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0