God Morgon alla morgonpigga!

♥Gårdagen var en fantastisk dag! På slöjden börjar det gå framåt med väskan jag syr, folk var inte så trötta som de brukar vara på musiken (kanske för att det var sista musiklektionen på tre veckor, de har intagningsprov de kommande tre veckorna) och vi slutade tio över ett. Efter skolan så väntade jag och snälla Alven höll mig sällskap till typ tre då min kära mor kom och mötte upp migoch min syster. Vi gick till drottninggatan och shoppade lite, så nu är jag två tröjor, ett par jeans, en kjol och ett par konsertskor rikare. Sen åt vi kinesisk buffé även det på drottninggatan (gud vad jag älskar den gatan!), och efter denna mycket lyckade eftermiddag/kväll skulle vi avsluta med min brors konsert i Slottskyrkan. Men tyvärr var det några idiotföräldrar som hade tagit med sig sina franska barn i lågstadieåldern som datt runt omkring oss. Hur tänker man när man tar med såna små barn till en typ en ochn en halv timmas konsert?! De babblade, sparkade på ryggstöden och sprang förbi hela tiden och sopade ner alla våra saker vi hade hängt upp på kyrkbänken framför -.- men konserten var jättefin! Det hade kommit besök från en musikskola i falun och hade en fantastiskt duktig stråkorkester med en fantastiskt duktig kontrabasist som gjorde mig nervös :s han fingrara rörde sig SÅHÄÄR fort på greppbrädan (greppbräda är där man trycker ner fingrarna för att få olika toner)

Vi kom hem ganska sent och jag orkade därför inte blogga igår, och idag ska jag kanske se Avatar i 3D med Alven. Jag har ju redan fuskat och sett den en gång, men vi har bestämt att vi ska se den tillsammans i 3D. Lite slöseri med engar eftersom den inte var så bra men ändå, jag använder mih av presentkorten jag fick i julklapp ;)

Jag håller på att bli förkyld, inte kul :(

Ha det så bra! ♥

Kommentarer
Postat av: lousi

jobbiga föräldrar! jag kan inte låta bli att relatera lite till de jobbiga ungarna som härmar ronnie i vagantens bekännelse xD

haha, du är den enda jag känner som inte heller gillar avatar så mycket :)

2010-01-30 @ 09:59:49
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0