Hahaha überglad

Hej! Idag var det första måndagen i skolan. Vi fick tre stora läxor. Great... På idrotten var vi på eriksdalsbadet och simmade. Det var jättekul, men vissa kunde inte vara med av vissa anledningar.
Annars var skolan rätt vanlig, på spanskan skulle vi skriva vårt schema på spanska, och vi blev jättedeppiga när vi insåg att typ 70 % av våra raster är 5-minutersraster. Hursomhelst.
Det var ingen teater idag, så jag, Alva och Greta tänkte gå till skanskas gym. Men av många anledningar gick det inte så vi tog ett studiebesök på skanska och provade på det ljuva livet som kontorsslav. Vi satt i fikarummet i en timme och drack gratis choklad, åt massa frukt och tog gratiskarameller. Gissa om jag var överglad och överpositiv efteråt! Jag fick lust att GÅ de nastan 1½ milen till skolan imorgon. Mina tankas stoppades dock av för realistiska föräldrar D: Nu har sockret slutat verka, och det känns inte lika värt att gå upp 05:15 och gå en timme extra... Men jag vill fortfarande!
Menmen, det är som det är nu är laptopbatterierna snart slut, så... Ha det bra! P&K

Kommentarer
Postat av: louise

Haha, det är en extremt härlig känsla, det där ;)

2010-01-12 @ 07:18:30
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0