Härliga tv-program och roliga bas-låtar

Det har jag ägnat dagen åt. Eller, jag har legat i soffan och gjort ganska ingenting, spelat en jätterolig bas-låt med sextondelar och lägeväxlingar och kollat på underbara I En Anna Del Av Köping. Det är seriöst mitt favorit-tv-program, de är riktiga glädjespridare :D Jag skulle absolut inte ha något emot att vara personlig assistent åt en handikappad, tvärtom skulle jag tycka det vore ett kul extrajobb som jag tänker ha någon gång i framtiden :)
Jag mår lite bättre nu, men jag tänker skippa de 1½ timmarna idrott imorgon på morgonen, men annars tänker jag gå till skolan och teatern. Just det, det är rep med orkestern efter det... hmm, vi får se. Nu får ni mysa de sista timmarna på denna helg och ha det så bra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0