Home from the lantis-life.

Så var man hemma igen. Jag har tillbringat de senaste dygnen med Alva och Greta några kilomenter från Knutby på Alvas landställe. Vi har haft det jättebra, skrattat, åkt spark, tittat på film, myst, tittat på fler filmer, spelat instrument och massa andra saker jag inte kommer på nu. Sammanlagt har vi på två hela dygn sett... massa filmer, bl.a Det levande slottet, En Prinsessas Dagbok och New Moon. Ingen av filmerna var så särskillt bra enligt mig, men sällskapet var så trevligt så det gjorde inget ;)

Nu är jag en aning trött och lyssnar på inspelningen av konserten vi hade på vinterveckan. Vi låter faktiskt riktigt bra :)
Nu ska jag börja packa upp, iskristallkyssar!


Kommentarer
Postat av: Alvisen

Princess Diaries är juhh bra t ex



"Gupta..mm..mm..mm..klick"



"Hahahaha...No. Joe."



HIHI

2010-01-17 @ 19:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0