Jag är öig.

Säger greta. Kanske för att hon skriver lite skumma grejer till mig få facebook...
Idag var en kort dag. Till och med ovanligt kort. Vi slutade efter lunch och det var nice. Efter skolan (eh tre lektioner) åkte jag hem till alva. Vi gjorde lite lunch och sen var jag lite galen. De som lever får se vad ;) men jag kan säga att det inte handlar om mig...
Och imorgon natt kommer älsklingen LOUISE hem från spanien igen och gud så jag har saknat henne! Har lite olika planer på att komma och midnattsgästa henne...... xD
Ikväll börjar Let's dance. Haha, det är kul. I alla fall lite :P
Imorgon ska jag och Gretisen till hennes pappas jobbs gym (haha) och bli snygga och smärta.. hrm...
men ni får ha en trevlig helg och på måndag drar aktiviteterna igång igen!!! :D <3

Kommentarer
Postat av: Señorita

Pannlugg igen, kanske? Du borjar bli mastare pa det nu ;)

GUD som jag saknar dig emd <3

2010-01-08 @ 19:15:26
Postat av: Allesabeth

hahaha:) Det var du som lärde mig ordet!

2010-01-08 @ 23:25:03
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0