Jösses vilken föreställningsrik vår det blir!

Jag är ensam hemma. Det är faktiskt jättemysigt. Då kan man bl.a lyssna på vilken musik man vill utan att någon störs och så vidare ;)
Idag var en lång dag. Jag frös nästan ihjäl på Östermalms IP där vi åkte skridskor, sen flöt dagen på med bland annat spanskaprov och seg engelska och ännu segare musik. Sen var det teater :D Greta fick magknip och kunde inte vara med, och till en början var det bara jag och Louise som kom, men sen kom Hanna också. Vi hade det mysigt <3 och kom överens om några viktiga datum och teatertjejer, viktigt! Vi har föreställning med En Midsommarnattsdröm den 19onde April och genrep heögen före. Sen åker vi till Gotland på "teaterturné" 28-30 maj. Det ska bli jätteroligt att göra det, både den fantastiska teaterpjäsen av William Shakespeare och att få träffa teaterungdomar från hela Sverige :D Sen har jag ju både Batseba-föreställningar och Gruffet i chiozza, så det blir nog en fantastiskt rolig vår!
USCH, jag sökte på Pachelmel Canon i D på Spotify, och upp kom en äcklig techno-variant! Lyssna inte på den, ett litet tips från mig...
Nu ska jag äta, pussåkram

Kommentarer
Postat av: Losigosi

Sök på I Musici, de har gjort en bra Canon-version! (Det var de som skulle spela på vårt bröllop när det blev Lejonkungen xD)



Och GUD SÅ GLAD jag är att du ska vara med på alla föreställningar, det blir ju tusen gånger roligare då <3 älskar dig <333

2010-01-25 @ 20:06:33
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Alven

Vilken tid????????:(



Det är på min födelsedag och på en måndag, och det betyder att det är ca 30% chans att jag kan komma :((



Ni är så bajsiga med tider och datum!



Bestäm en tid efter 18, please!

2010-01-25 @ 20:19:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0