Nu är det... inte fredagsmys :(

Men imorgon så! ;)
Imorse gick jag upp exta tidigt för att duscha, och nu... hehe... går jag lite extra sent hemifrån för att hinna slänga iväg ett blogginlägg. Jaja. Vi börjar med Musik och Östen vår musiklärare och tredjebas är alltid så snäll ;D
Igår var det orkester och bas. För första gången på länge kändes det kul ända från början till slut. På orkestern var det jättebra och på basen har jag börjat med en STRÅKBOK!!! Ni kanske vet att jag hellre spelar klassiskt än jazz, men nu i ett och ett halvt år har jag spelat jazziga komp med pizzicato med mera. Jag är så glad!! :D
Idag slutar jag halv 4 och pappa tjatar på mig så jag blir GALEN. På riktigt. Idag drömde jag om skånskt disco och vita bhar som färgats bruna av svett... Blä.
Idag ska jag göra en viktig sak som jag har väntat hela lovet på att göra. Men jag kan inte säga vad det är. Det är privat. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Señorita

det är så KUL att du får spela klassiskt! :D jag förstår dig verkligen, jag skulle bli tokig om jag var tvungen att spela jazz.

vet du vad jag gör nu? googlar efter duetter för kontrabas och fiol :)

2010-01-14 @ 16:38:47
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Allesabeth

Var det viktiga att gå till Musikbiblioteket eller det andra? :) Snart är det fredagsmys hela helgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-01-14 @ 17:40:23
URL: http://allesabethan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0