Oj käranån, tiden bara rann iväg och bloggen hängde inte med...

Buenas tardes!
Ja, rubriken säger det mesta. Jag är inte så ledsen längre för Batseba, men jag är ju fortfarande ledsen :( Men nu ska vi inte tänka på det.
Gårdagen var helt underbar! Vid tvåtiden kom Louise kom till min skola pga ett angeläget möte, sen åkte hon och jag till jungfrudansen och hade lillördagsmiddag med kyckling och läsk <3 Sen var det fiol, altfiol, ockester ch bas efter varandra. Tänk så mycket stråkmusik det kan bli! ;)

Idag har varit en lång dag där vi bl.a fick räkna ut trycket på våra skor när vi står upp på fysiken, sjunga dabadamdabadamdabadamdabadamdabadamdabadamdabadadabadabada (Bouree av Bach) på musiken och lite annat.

Nu sitter jag här och är t-r-ö-t-t. Men det är som det är. Och imorgon ska jag och min kära moder ta en shoppingrunda på stan eftersom jag bara växer ur mina kläder jämt och ständigt ;) och sen ska vi gå på min käre brors konsert. Det blir nog jättehärligt det med. Nu ska jag rensa ur min garderob så att allt nytt ska få plats, pussisåkramis<3

Kommentarer
Postat av: lousi

Oj, det var tider det, när man växte ur kläder...

SJUKT bra dag vi hade igår älskling <3

2010-01-28 @ 20:03:52
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0