Ojojoj...

Det är jobbigt att vara ständigt trött. Menmen, växer man så växer man.
Idag var det första gången med scouterna för terminen. Jag kände att det inte kändes rätt, att jag har vuxit ifrån det lite, så jag funderar på att sluta. Efter den här terminen. Eller, vi får se. Det känns liksom inte kul längre. Alla har annan humor och intressen än vad jag har, så... Ja. Någor jag har funderat på att börja med är yoga. Det är roligt, avslappnande och härligt! :D

Imorgon bär det av till Alvas landställe med Greta :D Det ska bli jätteroligt. Vi ska ha det mys, gå runt i tofflor och mysiga stickade tröjor, skratta, spela Harry-Potter-Cluedo och massa annat trevligt :) Älskar er <3

Nu ska jag verkligen gå och lägga mig, haha för många är det här säkert typ eftermiddag i vanliga fall, men jag är stolt nattsovare och dag... vaknare ;) haha *usch, jag känner att jag kommer tycka såna där saker är jättetöntiga och pinsamma om typ ett år (x*
PUSS (oj det blev caps lock :P)

Kommentarer
Postat av: Louisa

Kul att du vill börja på yoga, men du vet väl att jag inte går kvar? Jag yogar hemma i stället :)

2010-01-15 @ 09:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0