Rubriklös

Hejhopp! Igår var jag och såg avatar med Mimmi i Heron City. Jag har ju inga pengar men biokort hade jag så det passade bra ;) Jag kan inte bestämma mig om den var bra eller dåloig. Det var väl helt enkelt så att det inte var min film direkt, men att den inte var dålig heller.
Eftersom filmen var låång och Heron City ligger låångt bort så kom jag hem seent. När jag kom hem åt jag och sen såg jag och min familj Män Som Hatar Kvinnor. Den var väldigt bra, fast jag tycker hon Lisbeth är lite överdriven Dramaqueen ibland. Menmen. Idag har vi skridskor, jaa... ironi gör dig glad och fri.
Jag somnade om efter väckarklockan imorse, så nu har jag lite bråttom.
Puss!
P.S Min blogg har blivit så otroligt tråkig på sista tiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0