Slemhosta och Avatar (igen...)

Tjoho på er! (hör min trötta röst)
Igår var jag, som sagt, med Alven och såg Avatar i 3D. Den var inte bättre i 3D. Asså, filmen är bra gjord, men handlingen är så himla kass enligt mig. Jaja, nu har jag iaf inte lovat att se den med någon mer :P
Under natten när jag sov hos Alven fick jag supermycket hosta och det var/är inte alls kul :( jag fick iaf hostmedicin. Men ändå :( Sen idag har jag typ varit halvt frånvarande idag när vi har bakat chokladbollar, gått ut med Duke och köpt hemlisar. Wellwell, nu är jag hemma och vill bara sooova. Det blir väl tv+soffa+sjuk ella=seeegt här hemma, men jaja. Ha det bra alla friska! Och krya på er alla sjuka! ;)

Kommentarer
Postat av: louisan

Usch, jobbigt att vara sjuk! :( Jag och pappa har by the way smidit planer angående kontrabasar/västkustar/bussar m.m.

Som sagt, du är den enda i världen utom jag som inte uppskattar Avatar så mycket. Det borde vi ha sagt i onsdags ;)

2010-01-31 @ 16:09:40
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0