Sunday.

Livet rullar på bre. Igår jag var å träffa pulare i Gamla stan. Feet chill asså! Haha skoja ;D

Idag ska jag träffa Mimmi i Huddinge. Det blir nog roligt :)
Mina pengar är slut. Så nu har jag gjort upp lite regler för mig själv som ska få pengarna att stanna kvar. Jag har alltid varit jätteansvarsfull när det gäller sånt, men nu... hrm... Jag ska iaf INTE fika på vardagar och försöka INTE smsa med folk som inte har tele2 som jag smsar gratis med. Sorry Loppsie men that's life när man skaffar IPhone.

Önskar er en bra dag, vare sig ni har "teckbyxor" eller köper spöken på Ikea eller nåt annat. Puss <3

Kommentarer
Postat av: Louiskling

Åhhh, ibland suger det att ha Telia :( men vår sms-konversation är skiiiiitlång, så den mår nog bra av att vila lite.

Ja, chokladmoussen var SÅHÄÄÄÄÄR god!!! <3

2010-01-24 @ 10:50:20
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0