-.-

Jag har varit uppe sen klockan halv sex och gjort dumma SO-läxan, och den är inte ens klar än... Nu tänker ni nog att jag ska skriva "men det är ju snart över, så det gör inget! :D" fast jag är varken glad att vi har en massa läxor kvar ELLER att det snart är över, so...
Jag undrar hur det kommer bli med mitt bloggande nästa läsår. Eller, jag undrar med ångest hur det ska bli över huvud taget nästa läsår, men just nu syftar jag på bloggen. Jag har typ 1 besökare om dagen och 0 kommentarer, så det känns inte som om någon är direkt intresserad av vad jag skriver...

Kommentarer
Postat av: Louise

Du vet att jag läser varje dag och jag tycker att du skriver bra!! Jag ska bli bättre på kommentarer också

2010-06-01 @ 15:17:47
Postat av: Greta

Du, jag har typ fått kanske 10 kommentarer sammanlagt under hela min blogg-tid!

2010-06-01 @ 15:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0