Frukost ute i solen <3

Hejsan och förlåt för seg uppdatering! Det har varit rn massa andra saker, så jag har fått prioritera bort många saker för att inte stressa sönder :/
Det är jättehärligt och varmt ute! Som ni förstår så sitter jag ute med min lilla kopp kaffe och min lilla macka :) <3 Jättemysigt är det, trots att jag sitter själv!
Idag har jag inget speciellt för mig efter skolan, och jag tänkte att jag ochg mina finisar skulle åka och bada, men alla dissade mig x) och Louise ska tydligen förga håret idag :O så... ja...

Igår hade vi Dans På Gården. Det är när alla årskurser och en del andra visar upp danser för hela skolan. Det brukar4 alltid vara jätteroligt. Vår klass gjorde en galen och jätterolig dans som ni kan se här http://www.youtube.com/watch?v=LNRiWLVZ-IY Haha, jag är en med blått linne och gula tights ganska långt bort ;)

Nu väntar skolans sista fredag utan beyg, uhuhu! Hoppas jag dör lycklig precis innan skolan börjar igen... :S Pussar!

Kommentarer
Postat av: losi

HIHI, jag vill se när du halkar ;D

älskar dig <3

2010-06-06 @ 22:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0