Håhåjaja...

Ja, herregud. Hela min fina klass sov ju som ni säkert vet vid det här laget över i gympasalen inatt. Det var lite dramatik innan, för vi hade inte tillräckligt många föräldrar, och min stackars trötta kirurgmamma lyckades lova att vara med, men gud vad glad jag är att det blev av! Typ alla dygnade utom jag och Klara, som var lyckliga att vi hade öronproppar, och sov i alla fall ganska gott i ca 5 timmar. Vid midnatt visade vaktmästaren oss en "spökrunda" då vi fick se massa coola gångar under hela skolan och massa sånt man inte trodde fanns. Så coolt och intressant! Vår vaktmästare är verkligen jättebra <3 alla har typ fördomar om honom, stackarn, men han var verkligen jättenice :)
Och, ja, många påstod att vi var jättetråkiga som sov och missade allt det roliga, men jag är jättenöjd och faktiskt ganska glad att jag sov när jag såg alla andra på morgonen :P
Haha, och sen när alla elever började komma till skolan la jag, Frida, Carro, Sofia, Mirre och Anna oss i våra sovsäckar mitt på skolgården och typ somnade. Haha, herregud vad alla kollade! x)
Men nu är jag såååå trött, och glad att vi blev lediga idag :D det skulle egentligen vara en mentorsdag, men vi hade en mentorsnatt istället ;)
Så, ja, godnatt! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0