Jahapp, då var dagen hela sverige har väntat på här...

... Hehe, jag måste bara säga det, ni får säga vad ni vill om monarkin och prinsessbröllopet och allt, men jag tycker faktiskt att det är lite mysigt att vi har vår kungafamilj och att hon ska gifta sig (a) :$ Visst, det är uttjatat, men det är en viktig svensk tradition med ett kungahus... Haha, nu låter jag säkert som värsta svennebananen xD
I alla fall, idag är tunnelbanan gratis och det går inga bussar i innerstan, såå, jag våga inte ens försöka hitta på ågot annat än vara hemma idag :P Jag tänkte titta på Alvish och hela flickkören idag på tv4 klockan 14:30, de ska ju faktiskt sjunga på bröllopet! :D
Och, bara en liten grej, Louise, jag blev så glad av att läsa det du skrev till mig på facebook, tack så jättemycket! Älskar dig <3
Nu finns det inte så mycket mer att skriva om, men glöm inte att alla är prinsessor, i alla fall alla sötnosar jag känner! Puss <3

Kommentarer
Postat av: losan

vad kuul <3 det var bra. älskar dig med!

2010-06-19 @ 20:38:07
Postat av: louise

:$?



Du tycker som du tycker! Ingen rodnande gubbe här inte. Är det mysigt med prinsessbröllop, fine, ingen kommer tycka sämre om dig för det!! ;)

2010-06-20 @ 21:59:54
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0