Kent <3

Ååh, jag har haft en liten Kent-paus på nästan ett år eftersom jag hade tröttnat lite på dem under sexan då jag bokstavligt talat knarkade det. Men nu i helgen så började jag lyssna på dem igen, ååh, jag har saknat dem <3
Helgen har varit väldigt rolig. Fredagen var inte jättekul, men det struntar vi i nu, och i lördags åkte jag in till stan med Frida för att hitta 50-talskläder i olika second-handaffären. Så upptäckte vi att Monki på Götgatan hade 50-75% rea. Happiness x massor. Men jag blev tyvärr endast ett klädesplagg rikare, menmen, så går det när man inte har jättemycket pengar. Frida hittade iaf en jättefin 50-talsklänning på Beyond Retro på Drottninggatan. Haha, nu låter jag som värsta proffsshopparen ;)
I alla fall, sen åkte vi hem till Frida och gjorde oss iordning, för hennes brorsa hade 30-årsfest senare på kvällen :) Vi sjöng och hjälpte till att duka ut tallrikar och sånt, sen var vi med och dansade ;) Haha, herregud, till och med en sån anti-partytjej som jag hoppade runt och dansade och hade riktigt kul :D
Det blev ganska sent, hehe, vi kom i säng vid tre och sen behövde jag gå upp ganska tidigt för att jag skulle möta upp Louise på Fridhemsplan dagen efter, menmen, det gick bra :) Jag har saknat henne så, vi har inte träffats på så länge <3 vi var och såg Anna bebis och hennes symfonietta när de spelade :)
Sen (mycket sen här ;D) åkte jag och Louise hem till henne i Solna. Jag fick akut badabstinens när vi satt nere vid vattnet vid Ulvsundasjön, och det slutade med att vi båda hoppade i med kläderna på ;) det var mysigt, roligt, varmt och härligt :D
Nu är det dags även för en sovmorgnare som jag att åka, men puss på er, och snart är skolan slut, glöm inte det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0