Kusin Hanna :D

Hejsan!
Min gårdag räddades av en tripp till vällingby med Louisan då vi köpte presenter och tramsade lite ;) och när jag kom hem och fick veta att min fina kusinvitamin är ledig och ville ses :D så jag åkte in till stan med mitt coola accesskort och mötte henne så gick vi och köpte Phish Food och chokladflingor (haha! i liten förpackning...) och satte oss i Kronobergsparken i soolen <3
Sen sov jag hos henne. Vi spelade gitarr och hade det mys :D <3 och så bestämde vi att jag åker ner till Västkusten på onsdag med Hanna och hennes familj istället för på torsdag kväll med min egna familj :) Jag lääängtaaar sååå myckeet till väästkuusteen!!! Mitt paradis <3
Och, idag har vi sovit länge, fixat fiina frisyrer, ätit majskolvar, spelat gitarr och sen åkte jag hem. Här hemma ligger staaackaars syrran och gråter och gråter över allt som är hemskt; att hennes näsa har fula sår som gör ont, att hennes mage gör sååååååååååååååååååååååååååååååååååååååå ooooooooooooooont och att hon har behövt stå ut med det i meeeeer än ett ååååååår men har lära sig att bita ihop för att ingen tror henne... stackars henne. Ursäkta, men jag är lite trött på henne. Så är jag såklart ond för att jag kallar henne dramaqueen. men nog om henne.
Nu ska jag nog packa lite, puss&kram på er!

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Det heter faktiskt Bajskorvar! (Majskolvar, majskorvar, bajskorvar)



Jag vet, min humor är sämstXD

2010-06-22 @ 10:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0