lite flashback från året som gått...

Från året som gått minns jag...
... när Louise hade ontibont i sitt lilla ben och att vi (herregud) aldrig höll på att få reda på vad det var och att jag följde med henne på massa läkarbesök hela tiden ;)
... när vi började sjunga blandad kör i skolan och bara hade en bas i början, haha!
... när jag fick min älskade kontrabas som låter så fint och är min egen lilla bebis <3
... när vi köpte en segelbåt och jag studsade runt i glädjeyra
... när vi gjorde Luciakonserterna i Globen och det var jätteroligt som vanligt! :D
... när vår teatergrupp hade hand om teaterdelen på Julkalabaliken och vi hade det jättemysigt och roligt!
... när det var SL-kaos och en så lång och kall vinter att man nästan tvivlade på att våren skulle komma
... när jag sökte jobb och de aldrig ville höra av sig, och nu har de inte gjort det heller, trots att jag har ringt och tjatat -.-
... när jag städade hela huset och när städerskan kom precis när jag var klar xD
... när typ hela teatergruppen slutade och det var nära att det inte blev någon föreställningen, men att det löste sig så bra till slut och nu har vi kommit varandra väldigt nära i gruppen <3
... när jag fick tillbringa ett helt påsklov med min fina kusinvitamin Hanni <3
... när vi efter nästan 2 års repeterande äntligen fick göra vår föreställning Gruffet i Chiozza med min fina orkester :D
... när jag och Louise totalfailade när vi skulle på världsrekordförsöket i västerås xD
... när min klass efter låång tid börjat mogna och att nu alla accepterar och är trevliga mot alla. Känns jätteskönt att vi har fått så bra sammanhållning <3
... när jag mådde (och ibland fortfarande mår) så otroligt dåligt, när jag till en början inte hade en aning om vad det var för nånting och bara mådde hemskt och inte hade en aning om vad jag skulle göra, när älskade Louise och många andra ställde upp för mig och stöttade mig när jag behövde det, när jag fick börja gå till en psykolog och när det till slut började kännas rikitgt bra. Tack tack tack snälla alla ni som har hjälpt mig genom det här! Ni är guld värda, och mer! Jag hade aldrig klarat det utan er <3 nu ska både jag och ni ha en otroligt bra sommar, så blir det jättebra nästa år då jag ska börja åttan! :D <3

Kommentarer
Postat av: louise

vad kul att du minns så många bra saker :) jag har haft det så bra med dig och tack för hjälpen med alla läkarbesök/stödet du var <3

2010-06-10 @ 22:23:22
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0