Lycklig

Herregud vad jag är lycklig. Jag och en av mina bästa vänner och även min kusin Hanna sitter ensamma hemma hos henne, och hennes föräldrar har precis åkt och lämnat oss ensamma här i en vecka för att jobba (men min familj är ju i huset bredvid men jag bor typ här nu :P) och vi bustjockar i oss frukt, chokladsås och (alkoholfri!) cider. Haha! Roliga vi är. Nejmen gud, här är det precis lika underbart som jag minns det, solen skiner, det r varmt i vattnet, ljust på kvällarna, alla är jättetrevliga och, gud, jag är lycklig. Men saknar många. Puss på er

Kommentarer
Postat av: lolli

gulle! vad kul att du har det så bra. jag har det också bra fast på ett annat sätt ;) och människor under 43 träffar jag bara typ en gång i veckan.

PUSS PÅ DIG!

JAG SAKNAR DIG!

JAG ÄLSKAR DIG!

DU ÄR BÄST!

2010-06-27 @ 22:27:18
URL: http://loiisan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också vara meed!! Gaaaaahhhd.

Jag blir så konstig borta från folk...jag har tillochmedbörjattyckamingrannei16årsåldernärsnygg! :S

hallashalla.



Nu gillar jag punkter.

punkt.

Kram i foten!.

<3.

2010-06-28 @ 14:04:27
Postat av: Grezzvbn yjbvffh xrtavflgc

Saknar dig men vi ses iaf på MWIS :) <3

2010-07-14 @ 16:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0