Oj, nu var det ett tag sen jag skrev!

Haha, när man har tid att blogga så har man ingenting att skriva om, och när man inte har tid att skriva så har man massor att skriva om!
Igår var en helt underbar dag! Först vaknade jag efter att ha sovit i nästan 12 timmar och upptäckte att det var sool utomhus! :D Sen kom Louise med det underbara förslaget att vi skulle gå till Huvudstabadet och bada. Så jag trampade iväg med min cykel till henne och mötte upp Anna som också skulle följa med. Sen gick vi till badet där Alva satt och väntade. Hon var precis hemkommen från gotland med en vrickad fot och fick gå med kryckor, stackarn. Sen var vi där i några timmar och solade, badade och köpte glass :D jättehärligt var det!

Senare på eftermiddagen behövde jag cykla hem för att laga mat, för att vi sedan skulle gå på släktkalas hos min kusin. Det var väldigt trevligt för att flera av mina stora kusiner som är bortflugna på en massa ställen och pluggar var där också, och jag hade inte träffat dem påjättelänge! :)

Och sen vid halv nio ungefär åkte jag in till stan för att se Salem Al Fakir på Skeppsbron, gratis och allt! :D Fridaq stod längst fram nästan i mitten, och jag försökte tränga mig fram dit, men lyckades bara fram till så att det var ett lager personer framför. Alla pressade på hela tiden, och det blev jättevarmt! Och vissa var fulla och höll på och skrek också, tur att jag hade öronproppar... Frida orkade inte stå och pressa, så hon stack iväg till Kungsträdgården istället. Och jag stannade där framme i mitten i ungefär tre låtar, sen offrade jag min fina plats för att gå och leta reda på Louise, för hon ville det. Det tig typ helakonserten, men till slut hittade jag henne ;) han spelade många bra låtar, bland annat mina favoriter Astronaut och Dream Girl :D så det var nice.
Efter konserten mötte jag upp Frida igen, och så gick vi till hennes mammas jobb och så fick jag skjuts hem.
Ja, det var min underbara gårdag! ;D

Idag är det lite mulet, och det enda jag har inplanerat är att gå på syrrans teateruppvisning. Gud vad jag älskar att ta dagarna som de kommer! Igår morse hade jag inge  aning om hur dagen skulle bli! Det känns jätteskönt!
Nu är det breakfast time, hoppas ni njuter av ert sommarlov,för det har ni förtjänat! :*

Kommentarer
Postat av: Losan

Superkul hade vi, som vanligt! :D <3

2010-06-18 @ 18:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0