Skolavslutning!

Hej! Idag vaknade jag upp och hade jätteont i halsen och antar att jag har fått Louises förkyldning efter att ha lett runt henne på stan när hon hade ögondroppar som hon fick hos ortoptisten som hon knappt såg något med (rekordlång mening frågetecken?), men DET GÖR INGENTING för idag blir det SOMMARLOV! Jag har nu lyckats inse att det ska bli härligt i sommar och min ångest om åttan har blåst förbi :D
Jag insåg att det faktiskt kunde vara lite kul med bilder, så jag bestämde mig för att ta några idag, på hur jafg ser ut just idag på skolavslutningsdagen;







Haha, inte jättefina men iaf. Klänningen har jag fått ärva av min kusin och lockarna i håret är äkta. Jag brukar hata mina lockar och försöka dölja dem, men idag bestämde jag mig för att de var fina, och då blev de fina!
Nu ska jag äta frukost, och nästa gång vi ses går jag inte i sjuan längre! :*

Kommentarer
Postat av: Losi

Vad FIN du är! :D vad stolt jag blir att jag känner en sån snygging! Och du var och kommer bli världens bästa personliga assistent. Puss på dig min fina älskling <3

2010-06-09 @ 08:06:01
Postat av: Josefin

neej nu blir jag ju ledsen... jga har ju inte förens på fredag, snyft

2010-06-09 @ 19:23:49
URL: http://sweetmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0