YES...

Hejsan! Gud vad alkla nior grät igår efter avslutningen! Började nästan gråta själv av att se dem. Men nu är det iaf SOMMARLOV!!! :D Igår efter skolavslutningen åkte jag, Alva, Frida L, Greta, Malva, Klara och Anna till Ben&Jerry's glassbar inne i gamla stan och köpte en Vermonster-glass, vilket är en hink med 20 kulor i. Haha! Det var en upplevelse att äta en sån kan man säga ;D Vi satte oss vid vattnet vid slussen och mumsade, och det var jättemysigt <3
Efteråt åkte jag och Alva hem till Greta och gjorde vår tradition att titta på film efter skolavslutningen. Haha, det blev Spy Kids 2 :P Sen såg vi på gamla familjefilmer och greta var såå sööt när hon var liten! Och det är hon nu också ;) <3 Jag önskar verkligen att vi hade haft en kamera när jag var liten, det hade varit jätteroligt att titta på nu i efterhand, men det finns ingenting :/
I alla fall, när vi började titta på familjefilmerna så fick jag värsta anfallet och blev jättetrött och fick jätteont i huvudet. Och det blev bara värre framåt kvällen då jag träffade familjen inne i stan för att äta på restaurang och fira brorsan som tar grundenten. Grattis än en gång både Louise och Ville till grundenten <3
Och, ja, under natten har jag hostat, snorat och varit allmänt halvdöd, och så känner jag mig fortfarande. Härlig start på sommarlovet!.... :(
I alla fall, nu måste jag nog äta frukost, puss på er och hoppas ni är friska!

Kommentarer
Postat av: Greta

NAaaaaaw! Vi ses iaf nästa vecka! :) Tack <3 rosa, ROSA!

2010-06-10 @ 13:14:20
Postat av: Louise

Synd med kameran och med din förkylning förstås :( tack <3 hoppas att du kan komma i morgon!

2010-06-10 @ 14:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0