Backieback :D

Hejsan!
Det var ett tag sen sist. Vi gissar att familjen inte är magsjuk, bara matförgiftade av musslorna de åt när jag var hos Louise i lördags. Någon hade verkligen tur! ;) De mår bättre nu iaf. Under de två senaste dagarna har jag bott hos Louisan och det har varit hur mysigt som helst! TACK för att jag fick bo hos dig! <3
I alla fall, idag var familjen frisk nog för att jag skulle kunna komma hem, och det kändes skönt. Sen var det orkester och bas. Vilken dag det har varit för mig idag! Sol ute, sol innte, sol i hjärta, sol i sinne har det verkligen varit :)
Nu ska jag säga vad jag VILL göra nu: jag vill spela Bach på kontrabasen och sen dricka te och läsa Harry Potter.
Nu ska jag säga vad jag MÅSTE göra: Läxor. Tyvärr. Men det är som det är. Och skyndar jag mig kanske jag hinner det andra sen :D Pussipuss<3

Kommentarer
Postat av: Louisan

Det var mysigt att ha dig här, frugan!

2010-03-10 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0