citron-glad

Haha, jag gillar citron så därför blir jag citron-glad :P eller nåt...

Godmorgon! Idag blir en riktigt skön och kort dag. Vi har sovmorgon, matte, syslöjd, so och musik. Sen slutar vi :D Efter skolan åker jag och alva in till stan (eller, vi är ju redan i stan då, haha) och shoppar! Det blir nog jätteskojsigt. :)
Imorse vaknade jag vanlig tid och kunde inte somna om :/ och jag drömde inget roligt heller :( HAHA nej jag skojar ;)
Ok, nu ska jag sluta vara konstig och gå och äta frukost, ha en jättebra och mysig fredag nu allihopa! <3

Och btw, en av mina penslar är förstörda, klantiga jag råkade glömma den i en färgklick tills den torkade... :( tur att jag har flera!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0