Flowers on the... clothes

Nu när det inte finns blommor på MARKEN så får man väl se till att ha blommor på KLÄDERNA!! Idag efter den korta skoldagen gick jag och alva först och åt jääätttegoood italiensk glass, bara två kvarter från skolan. Gilla!!
Sen åkte vi till Alva, som hade glömt pengar (haha :P) och sen åkte vi till kiista :D först köpte jag två jättefina blommiga tröjor på H&M, sen tänkte jag köpa maxfaktors nya mascara, men jag råkade gå in på Monki och bli blixtförälskad i ett par jääättttesööööta blommiga tygskor. Mascaran uteblev för den här gången ;)
Jag är jättenöjd med dagen :D
Nu ska jag bara ha en lugn kväll, jag är lite sliten trots att jag bara gick i skolan tre dagar den här veckan pga magsjukan, ska nog titta på Så Ska Det låta, mammas favoritprogram ;)
mys nu riktigt ordentligt, det är inte fredag varje dag ;) pussipuss <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Blommiga kläder är superfint! Och jag vill ha vår så att jag kan ha massa blommiga klänningar m.m...

2010-03-20 @ 08:39:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0