Godmorgon morgonfåglar!

Jag tänkte sova länge imorse, men det giick inte för det var så ljust utanför fönstret :( Men det är så härligt att det är ljust så det gör inget :D
Idag blir en låång laat daag. Jag har inget inbokat iaf men jag är öppen för allt ;) och ALVA: mina föräldrar hade bokat biljetter till Alice i Underlandet till hela familjen på söndag, och jag visste inte det! Sorry, men så rik är jag inte så jag kan se en 3D-film två gånger... Förlåt!

Just det, haha, ikväll är det melodifestivalen-final. Under hela grejen har jag bara gillat två låtar, och det var Paulines och Salem al Fakirs låtar.
Time for breakfast, jag börjar bli hungrig. Pussar på er allihop, vare sig ni är hundar, katter eller människor (för katter och hundar kan ju ha facebook, så varför skulle de inte kunna läsa bloggar? ;D)

Kommentarer
Postat av: Selma

Såklart vi kan! puss på munnen och tramp

2010-03-13 @ 08:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0