Hej världen!

Herregud, mycket har hänt på sista tiden. Mycket privat, men jag har också lärt känna många människor bättre och utvecklat både min sångröst och mitt instrumentspel. Jag är stolt över den jag är och den jag har blivit och jag är så lycklig över att ha många fantastiska vänner från olika håll <3 tack alla <3 Ville bara säga det.

Idag var det oonsdag. Skoldagens roligaste händelser var nog först när Carro gick runt och fotade hela dagen, och sen på tekniken då vi började göra egna HUSMODELLER!!! :D Jag har ju arkitektdrömmar och tycker verkligen sånt här är jättekul, så jag blev jätteglad :D
Sen åkte jag hem till underbara Louise och åt falukorv och pratade om allt mellan himmel och jord, och hade jättekul, som vanligt. Sen hade ho fiol och violalektion. Jag beundrar henne och Anna, två fantastiska och begåvade fiolelever som båda är så himla bra på fiol och så är de musikaliska OCH så är det så attans gulliga och underbara att man bara inte kan låta bli att älska dem <3 Sen var det orkaster, man börjar känna att det snart är dags. Iih, vi har ju jobbat med den här föreställningen under hela min bloggs livstid och MER!! Omg så jävla mycket har hänt säger jag bara. Sen var det baslektion och jag hade en jättebra vikarie som verkligen undrade vad jag ville spela och så så det var kul :D Nu är jag så trött att ögonen snart faller ihop, P U S S från... mig :P

Kommentarer
Postat av: Coola violinisten

Som du säger, du har utvecklats otroligt mycket både med basen och annat. Och så är du också så jäkla gullig så det är omöjligt att inte älska dig. Beundrar dig med!

2010-03-17 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0