Hihihihihihihi jag är jäätteglaaad av en jättenördig anledning yaaaay :D :D :D

Rubriken stämmer exakt in på hur jag känner mig just nu.
Innan jag berättar om det ska jag berätta allt som hände igår: 1. Det kom en hagelskur 2. Anna vann Melodifestivalen. Jag tror ingen blir förvånad när jag säger att jag hade en ganska lugn dag igår ;)
och NU till det jätteyayiga :D :D Jo, det är ju så att jag håller på att spela ett jättesvårt jättesnabbt jättevackert stycke av Bach och nu klarar jag av att spela mer än hälften av den snabbaste delen :D :D :D wihoo jag är jätteglad :) Haha, jag sa ju att det var av en jättenördig anledning x)
Så mina planer för dagen blir att fortsätta öva på den (och kanske även klara av andra hälften :DDDDD)  och sen se Alice I Underlandet i 3D med familjen på bio. Åååh, vilken toppendag det här blir för mig :D :D
Puss och kram från dagens ljusaste solstråle!

Kommentarer
Postat av: louise

JAG VEEEET :D det är så sjuuuuuukt kul när det går bra när man övar.

2010-03-14 @ 13:10:43
URL: http://loiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0