hinner inte komma på en bra rubrik, så vi tar en simpel: Hej!

Om man går upp vanlig tid en sovmorgon så blir man lycklig om man heter Ella. Då kan man duscha ta sååhäääär lång tid på sig att välja kläder, ta det såhääär lugnt med att äta frukost samt öva en liten stund :D
Idag är en kort skoldag, vi ska få tillvbaka våra matteprov fast vi har redan fått veta resultatet. Jag försöker vara nöjd, men jag har så höga krav på mig själv så det är svårt...
Ikväll ska jag på middag hos min farmor. En annan gång när hon skulle göra det så typ brändes maten och vi fick beställa pizza. Naaaw :( ;) haha det var lite roligt men ändå lite synd om henne.

Nu ska tydligen Martin sluta från våran klass också. Herregud, två stycken inom loppet av mindre än en månad. Jaja, han gör väl som han vill, och jag hoppas att ingen mer slutar. Jag tycker om min klass.

Nu måste jag gå, ha det mysi, föör... snart är det dags för fredagsmys! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0