Jueves.

nämen hej igen! Idag har varit en mestadels bra dag. Ibland lite ledsen, men ändå mycket glädjerik dag. Vi hade IT/göra-läxor-tid i tre tmmar på förmiddagen för att många inte var klara med sin filmredigering. men det var min grupp så vi kunde göra läxor, yay :D
Sen var jag hos alva en pyttesnabbis efter skolan, sen åkte jag hem.
Just det: VI HAR BESTÄMT ETT DATUM FÖR VÅR SOARÉ!!! Så alla små barn som inte ska till Polen och titta på hemskheter från kriget ska boka in detta i sina små almanackor: Torsdagen den 29 April, 7A's soaré! Yay :D
Idag ska jag göra det jag inte hann igår, alltså spela kontrabas och läsa Harry Potter. mmmm :)
Ha det bra, som vanligt ;D Pussar på alla utom de dummisarna som inte vill komma på vår soaré... ok ni får några pussar ni med då, bara för att jag är världens snällaste! ;D <3


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag viiiiiiiiill komma på er soaré! Dumma Polenresa som krockar med precis allt.

2010-03-11 @ 20:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0