Lite piggare efter 9 timmars sömn...

Ja, rubriken berättar ganska bra. Vi har haft lite skola idag (wow) och inatt drömde jag om en svenskavikarie som visade en powerpoint på verb i presens med jättecoola animationer på en roterande jordglob. Hmm... Ja, det är väl sånt som hjärnan kan hitta på när den är så trött? :P

Nu senare ska jag på scouterna efter att ha ätit våfflor, det är ju våffeldagen! :D Sen ska jag CYKLA till scouterna och herregud vad jag har längtat tills man kan göra det!! Snart kanske jag kan börja cykla till skolan också...:D<3

Jag är sugen på att mucisera med mitt musikinstrument. Översättning; Jag ska gå och spela kontrabas. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0