nej...

Usch vad pinsamt! Idag skulle våran städerska komma, hon brukar alltid komma jättetidigt på morgonen, typ halv åtta, så när hon inte hade kommit kvart över nio så trodde inte jag att hon skulle komma. Jag tänkte överraska familjen genom att ha städat hela huset själv nu när jag ändå mådde bra men var tvungen att vara hemma. Gissa vem som kommer när jag precis är klar. Jag såg på henne (städerskan) att hon blev jätteledsen, för hon hade ju sagt att hon skulle komma idag men ingen speciell tid. Så hade jag gjort hennes jobb åt henne när hon kom... Jag ville ju bara vara snäll, och så blev det såhär fel! :(

I alla fall... Imorgon får jag gå till skolan igen för då smittar jag inte längre, och LYCKA TILL säger jag för 18932 gången till Louise som ska göra sitt intagningsprov till Södra Latin idag även fast jag vet att det kommer gå bra.

Jag har ingen blogglust nu, så... hej då, farbror blå

Kommentarer
Postat av: Louise

Det gör inget! Du och Bogda kanske är lite ledsna i dag, men ni kommer glömma det snart. Det var omtänksamt gjort, och dinfamilj komme bli glad för att du var så snäll. Och tack! <3

2010-03-16 @ 12:10:30
Postat av: Josefin

Varför blev hon ledsen? Haha... stackare =(

Ha det bra bra <3

2010-03-23 @ 09:25:01
URL: http://www.realmimaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0