once upon a time there was a girl called ella (början på min snygga ego-sång)

Louise har lagt upp jättefula gamla bilder på mig när jag spelar kontrabas... -.-
Vi har friskis och svettis idag på idrotten, neej, vill inte. Sen kom jag på nu imorse att jag kunde haft sovmorgon eftersom det går snabbare att åka dit än till skolan. Ännu mer -.-
Men annars är jag inte särskillt bitter, det var jätteroligt igår, jag lärde hela teatergruppen att älska ballerina kladdkaka och så gjorde vi dockor och så sjöng alva jättefint på konserten.
Haha, det känns som om jag inte behöver skriva ner vad jag gör, för jag gör allt tillsammans med louise som skriver ner det bättre på sin egen blogg... :P jaja...
nu skulle jag egentligen gått, men jag fick ju en lite sovmorgon nu, så det blir väl lite kontrabas ist, puss

Kommentarer
Postat av: Louisan

Ja, det var jättebra ju! :D

och vadå fula bilder. Vi är ju små, du var 7 och jag var 9, och dessutom täcker ju notstället dig.

+ att jag gärna vill höra vad som händer! Det är ditt liv och ditt perspektiv! Jag ska inte komma och förstöra skrivglädjen. :*

2010-03-22 @ 07:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0