Quality times.

Hej och förlåt för lite dålig uppdatering!
Igår var en riktigt bra dag. Först hade jag lite quality time med min kära mor, min kära syster och min käre bror. Först gick vi till Nationalmuseum och tittade på en utställning med jättefina målningar och teckningar. Sen gick vi till Östasiatiska Muséet och tittade på en utställning och Kina. Det är verkligen imponerande vad de kunde göra när vi i Norden slog på varandra med träklubbor... Sen hade vi te-stund i deras fina café. Det var verkligen jättemysigt och jättegott! Vi köpte även ett vitt jasmin-te där som luktar sommar <3 (vill ha sommar nuu!)
När vi kom hem igen fick jag åka direkt in till stan igen :P för jag skulle ju på bio med Louise. Vi tajmade varandra perfekt och vi träffades på pendeltåget. Sen såg vi Alice i Underlandet i 3D. Den var verkligen en jättebra och jätte-Ellig film <3
Idag ska vi göra dockor till föreställningen på teatern, sen ska jag lyssna på Alvens Mariakonsert i Aspudden när hon sjunger solo (!!!)
Jag mår inte super, men... jaja det får gå ändå!
Ha en jttebra dag som vanligt! puss på er!

Kommentarer
Postat av: Alven

Remember, du är påskharen! Hihi

2010-03-21 @ 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0