Seg uppdatering.

Holabola!
I måndags sov jag över hos Alva, om ni undrade vart jag tog vägen. Innan dess hade vi haft Friskis och svettis på idrotten, spelat teater på teatern och spelat bach med orkestern.
Igår kom våren. Det var helt underbart. jag och alva gick och lånade noter till soarén på lunchraasten och passade på att ta en glass på det fantastiska italienska glasstället två kvarter från skolan <3
Nr dagen var slut vid två så bestämde jag mig för att GÅ hela vägen hem den soliga eftermiddagen. Och det gjorde jag också. Tre timmar tog det och var ungefär en mil :D Det var jättehärligt
Idag har vi schemafri dag och ska till Historiska muséet. Jag vet inte riktigt om det passar mig, jag har fobi för väldigt gamla saker, uppstoppade djur och liknande, men jag tänker åka dit iaf!
Nu måste jag gå, pussinussi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0