She lived in a house with her mother and father and brother and sister.

Idag mår jag ganska mycket bättre. Idag är det som alla vet tiisdag och idag fyller min morbror 50 år! Grattis till
honom (mimmi, det är han som heter anders och är ingenjör precis som din farbror :P) Vi ska fira honom ikväll.
Sen hade jag tänkt GÅ (!) den milen som är från skolan till mig i eftermiddag, fast jag vet inte om det blir av eftersom det ska regna idag... Jaja, regn gör iaf så att det känns liite mer som vår!
Jag kommer inte på något att skriva, det känns som om jag har glömt något... Jaja, nu är det frukostdags, todilo! <3


Kommentarer
Postat av: Mimmi<3

då måste han va en väldigt cool morbror(: <3

2010-03-23 @ 18:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0