Todilo!

Lärarna skulle ha möte klockan ett så vi fick sluta efter lunch. Ohyeah :D Så jag sitter hemma nu och tänker göra samma sak ett tag till, sen åker jag till louisan för att göra heemlisar. och ni får inte veta vad. Mohaha. Jag känner mig på lite barnsligt och omoget humör och känner att jag skriver lite som jag gjorde i typ sexan. Sorry for that :P
Sen ska jag in till stan igen och gå på restaurang och fira min morbror ikväll. Jag tror det blir en bra dag (usch, senaste gången jag skrev det blev jag magsjuk på kvällen...)
Nu drar det snart igång med konsert- och föreställningssäsongen :D Jag längtar, det är alltid så roligt. Sen får det bara ta och bli vår också... men det ska bli soligt nu de närmaste dagarna iaf! :)
fredagspussar (bara för att det kändes som fredag idag...)! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0