uäh uäh uäh...

Hej. Om jag har varit lite borta det senaste dygnet är det för att jag har blivit magsjuk. Jag vill inte gå in på detaljer, men det började igår kväll. Jag kommer inte få träffa någon förens på onsdag, eftersom man smittar två dygn efter att man har spytt senast. Det är lite jobbigt, eftersom jag mår bra nu och blir rastlös av att vara ensam hemma när man egentligen ska göra saker man har längtat efter :/ Men jag har det bra, kokar ris, tittar på tv och lyssnar på min bästa spotify-lista, så det är inte så synd om mig... Inte så farligt iaf ;)
Nu är nog riset klart, ha det bra och hoppas inte ni är sjuka! :*

Kommentarer
Postat av: Sanne

tråkigt när man är TVINGAD att vara ensam :( krya på dig.

2010-03-15 @ 12:53:34
URL: http://sannessanning.blogg.se/
Postat av: Ankiepankies

Ha en underbar dag och krya på dig :)

2010-03-15 @ 13:00:18
URL: http://ankiepankies.blogg.se/
Postat av: Louise

Okej frågetecken på kommentarerna? Visst är det bra med ris när man är magsjuk :)

2010-03-15 @ 16:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0