Underbar helg!

Jag tar och börjar med att berätta om igår; Först hade vi ju orkesterrep inför den stora föreställningen som kommer senare i vår (ni vet, gruffet som jag har tjatat så mycket om :P) i sex timmar. Det var jätteroligt och alla inblandade var med, skådespelare, dansare, allt! :D Det blir nog jättebra och framför allt roligt för oss som är med :)
Efter mycket roligheter så fick jag packa ihop min (hmm) lilla kontrabas och så begav jag mig hem till Louise i sällskap av Louise och Anna <3 hos Louise spelade vi playstation (haha, spelade musik, åt thaimat, tittade på skräckfilm, åt ben&jerrys och hade det MYYS! Älskar er <3 sen sov vi alla tre i louises enkelsäng... hehe, det var lite trånhgt men ändå mysigt!
Sen har jag varit jättetrött idag MEN trots det har jag pluggat Kemi i över en timme och jag är så jävla stolt! Nu kan provet på tisdag få komma när som helst :D Jag suger verkligen på att jobba hemma, men med tre koppar te och mycket motivation går det mesta! ;)
BTW, vet ni vilket ämne NaOH är? :P haha det är sånt jag har hållit på med den senaste timmen ;D
Nu tänker jag inte göra något jobbigt mer idag, ska bara ha det mys med familjen (haha, jag älskar verkligen mys <3) och ha det bra! Puss på er! :*


Kommentarer
Postat av: Losi

Jag gillar NaOH! Det är smaskigt.

2010-03-28 @ 20:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0