Viernes.

Inatt drömde jag att jag och Hanna var i Strömstad på vårt landställe. Vi skulle ta en genväg hem från stranden, och det slutade med att vi var tvugna att gå igenom en stor tomt med massa stora lyxiga gula villor på. Av någon anledning gick vi igenom husen. I hus nr 2 blev vi upptäckta av deras städerska som såg ut som en ur personalen i min matsal.Hon var jättekonstig och blev typ inte ens arg. Sen vaknade familjen som bodde i huset och det var en av familjerna vi åkte till Alperna med. Sen visade det sig att städerskan var Malena Ernman. Haha, jag brukar aldrig komma ihåg dömmar och så kommer jag ihåg en sån här skum och lång :P

Idag ska jag gå hem från skolan. Jag har ingenting för mig och vi slutar vid ett. Så... ja. Lycka till Louise hos läkaren och ha det bra all ni andra! (Haha, tänk vad kort det här inlägget hade blivit utan drömmen... :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0