zegihjärnan

Det var jättetrevligt med släkten igår. Vi åt på en jättefin och mysig restaurang. Dock blev det lite sent, och efteråt så blev det så att jag sov över hos min morbror med min kära kusin Hanni <3 Vi har inte träffats ordentligt sen i somras, för hon hinner ju aldrig den lilla korven. Vi är verkligen jättelika och som vanligt hade vi maassoor att prata om. Och klockan tickade. Vi somnade inte förens 04:30 och... ehe... vi skulle upp 06:30. Jag brukar verkligen inte vara en nattmännsika, men ibland så ;) Så idag har jag varit lite som man blir när man bara sovit i två timmar... Nej, jag var helt okej faktiskt... tror jag...
Nu har jag iaf lite huvudvärk, antar att det är pga sömnbristen, men tänker tvinga mig iväg till orkestern, för där har vi ju ett födelsedagsbarn att fira! :D
Och just det; Vi som gjorde ett litet framträdande på invigningen av en vårdcentral för kanske en månad sen har fått ett nytt uppdrag; Att framföra Utan Dina Andetag på fridasmammaskompisSON's bröllop! Jag tycker det ska bli jätteroligt :)
Jaja, nu ska jag försöka sova en stund eller nåt. Puss.

Och just det, vi har börjat läsa Ondskan i Svenskan. Asså fan, jag vill ite ha några fler jävla deprimerande halvsjälvbiografier (vi har läst två nyligen; oliver twist och En Komikers Uppväxt) som man bara mår dåligt av. Usch! >:(


Kommentarer
Postat av: Lousi

Haha, antar att du, jag och Hanna skulle utgöra den perfekta trion om båda vi är lika dig ;)

2010-03-24 @ 17:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0