ÅH vad det är härligt!

Hej!
Jag veet att jag inte hunnit uppdatera, men har man så mycket att göra som jag har och när det är så fint VÄDER som det nu är så GÅR det ju bara inte att sitta med sin lilla dator ;)
Åh, gud vad det har hänt mycket. Som om det skulle ha gått ett år på de fem dagarna jag inte har uppdaterat! :S
I måndags hade vi genrep med Chiozza. Under första låten så hördes det ett högt PANG från min älskade kontrabasbebis, och plötsligt var stallet loss! :S uuuh, det var jätteleskigt. Men det gick att fixa.
Sen var det PREMIÄR i tisdags och det gick verkligen bra och gud så kul det var!
Och sen var det andra och sista föreställningen ig¨år, det känns så sorgligt, fatta att vi har hållit på och övat till det här lika länge som jag har haft den här bloggen! Herregud, jag är en helt annan person nu. Det kommer kännas så tomt utan det. Men än en gång BRA JOBAT ALLA NI SOM VAR MED, ni gjorde det här till ett av mitt livs upplevelser i musikväg <3
Idag har det varit skula. Det märks att det börjar närma sig sommarlov, för det är både massa prov och massa värme och massa elever som inte orkar riktigt och tänker "orka plugga, nu är det chill, det är ju snart lov!" :P
Vi satt ute i soolen på rasten och hade det bra. <3
Det är massa byggubbgar som bygger om vårt avlopp, så det går omkring massa gubbar på tomten. Haha, känns lite skumt :P
Men nuu orkar jag inte skriva mer, puss på er och var ute och NJUUT! <3

Kommentarer
Postat av: Alven - the one and only

Och jag representerar tio av de eleverna;)

2010-05-20 @ 18:20:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0