:/

Nej, min bloggär inte särskilt rolig nuförtiden, men det kan jag säga er att det är inte jag heller. Visst, stundvis skiner jag som en liten sol, men annars... nej, jag vill inte vara så personlig på bloggen...
men jag blir liksom ledsen för sånt man borde bli glad för, OCH ledsen för saker man borde bli ledsen för...
jaja, ni vill inte veta sånt här, och jag vill inte hålla på och vara emo, såå jag får väl, som vanligt, ta och strunta i allt dåligt och skriva om något roligt istället; Idaag var det sool och vi satt ute på lunchrasten och det var jättemysigt, Sen imorgon är det billturnering och det är så tråååkiigt för jag viilll sjuuuungaaa och speeeelaaaa, inte sparka på fula smutsiga bollar och få gräsfläckar på kläderna. Menmen, that's life. Jag känner att jag är på väg ner i emoskrivandet igen, så jag slutar nu. Godnatt. Bara för att det är ett fint sätt att avsluta på... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0