Fail.

Idag skulle ju jag och Louise åka till västerås och vara med på världsrekordsförsöket i världens största orkester. Såhär fail blev det; Jag insåg på vägen till Bålsta kånkandes med basen på pendeltåget att jag hade glömt mitt pass vilket man behövde både på världsrekordsförsöket och på tåget till Västerås. Så så långt kom vi. Superfail pga mig helt enkelt. Jaja.
Så vi hade en mysig musikdag hemma hos mig hemma istället. Nu har Louise åkt och jag är ensam hemma och lyssnar på bra musik (i detta fall Regina baby) och sjunger med :D Så dagen blev helt okej ändå...
Nu ska jag snart till pappas konsert. Men sjung och var glada som jag så ses vi senare! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0