Fint väder igen, trevligt!

Efter gårdagens dåliga väder så skiner nu solen igen :) Jag ska cykla till skolan idag, har inte kunnat göra det på två veckor för att det har varit så mycket som har hänt. Så det blir tervligt :D
Idag ska vi ha lite repetition inför konserten vi ska ha imorgon, usch jag orkar verkligen inte... hursomheöst.
Jag hade egentligen sovmorgon till 07:45 idag, men det var så ljust trots att jag hade rullgardin att jag vaknade 06:30 -.- jaja, vi får vara glada att det åtminstone blev vår någon gång.
Nu är det bara typ två veckr kvar till sommarlovet, usch, asså jag menar inte usch till sommarlovet, bara usch till att jag måste börja åttan efteråt... :S
Nu ska jag nog plinka lite på min basfiol och sen trampa iväg till min lilla skula, besos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0