Jag är glad. Tror jag...

Hejsan och hoppas ni har haft en trevlig långhelg! Det kan jag i alla fall säga att jag har haft. I onsdags hade vi (som sagt) bollturnering. De flesta motståndarlagen var liiite för mycket vinnarskallar för att det skulle vara roligt, och under sista matchen ramlade en kille i min klass och bröt nyckelbenet! :S Vi slutade som 4a i turnaringen mot hela årskusren. Sen åkte jag hem till Louisi och hade det mysi. Vi lagade god mat och god äppelpaj :) Usch, tjockis jag är... HUrsomhelst så har jag varit ute på Mälaren och seglat med vår fina båt torsdag-fredag-lördag. Det har varit både mysigt och roligt. Och igår var det ju så fantastiskt fint väder! Mahaha, jag blev jättebrun ;D
Och, jaa, idag har jag inget speciellt för mig, den som vill träffas får gärna höra av sig :)
Och just det, imorgon börjar Gruffetveckan! Det kommer bli så roligt och stressigt och jag kommer sakna det så himla mycket när det är över...
Nu har pappa fått sin IPhone, och det innebär attjag snart kommer kunna få hans gamla så att jag äntligen kan ta emot sms igen (yes). Pussar <3

Kommentarer
Postat av: louise

Livet är till för att njutas av! Man kan inte gå omkring och tänka så. Njut av vår äppelpaj istället :)

2010-05-16 @ 16:12:09
Postat av: Greta

Sebbe ramlade inte, han blev tacklad av några bajskorvar. :/

2010-05-18 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0